![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
#671 |
|
Halfje wit
|
De eerste achievement in Saints Row 2.
|
|
|
|
|
|
#672 |
|
Slager
|
You Won! (GTAIV)
Kick 'em When They're Down (GoW2) Still Addicted to tha Row (SR2) |
|
|
|
|
|
#673 |
|
Halfje wit
|
De eerste achievements in lego indiana jones :P en die 10 chainsaw battles won in gears 2
|
|
|
|
|
|
#674 |
|
Halfje wit
|
mannetje van dak gegooid in SR 2, haha....verder ook nog de soprano achievement.
|
|
|
|
|
|
#675 |
|
El Presidente
|
Rock Snob Award (Guitar Hero 2)
|
|
|
|
|
|
#676 |
|
Halfje wit
|
Alle Demolition Derby races gewonnen, stuk pittiger dan in deel 1. Leuk dat je hierdoor weer extra's kunt unlocken. Zulke dingetjes maken dit spel echt zo veel gaver dan GTA4.
|
|
|
|
|
|
#677 |
|
Toetspekker
|
Guitar hero world tour "uitgespeeld". Blijkbaar heb ik een paar nummertjes op normal gemist, want ik heb alleen de easy achievement, maar er hebben ook andere mensen op mijn acc gezeten, dus dat is best mogelijk.
Overigens ga ik ook echt niet aan hard beginnen. Waar de "begin" nummertjes zoals eye of the tiger enzo nog goed te doen zijn was ik bij van halen en metellica de weg op normal al kwijt.
|
|
|
#678 |
|
Spektoeter
|
Jack of all Trades in Too Human. Dat was best nog wel grappig, samen met insaniac door het eerste level heen rushen
Het lukte zelfs in 27 minuten.. Daarna nog tot half 2 alle andere levels doorlopen :/
|
|
|
|
#679 |
|
Halfje wit
|
Saints Row 2 uitgespeeld, dus een hele sloot aan achievements. Surfen op een auto is grappig, je verdient er nog een mooi hoofddeksel mee ook.
|
|
|
|
|
|
#680 |
|
Halfje wit
|
een hele boel van CoD:WaW en lego indiana jones.. nu eindelijk boven de 14.000 punten
|
|
|
|