![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
#1941 |
|
Schaap
|
Ik koop zelf al mijn schijven van WD en de prijs kwaliteit verhouding is ook goed ja.
|
|
|
|
|
|
#1942 |
|
Schaap op de brommer
|
WD is wel goaf ja. Heb ik zwelluf ook in laptop/PC.
|
|
|
#1943 |
|
Giraffe
|
Oke Petrit als jij het zegt, geloof ik het wel. En outlaw natuurlijk ook. (K)Help me ook eens naar het nieuwe forum als je wil...
|
|
|
#1944 |
|
Schaap op de brommer
|
damn straight dawg. box.
en dat nieuwe forum, dat wil je niet ![]() het zit er ognelovelijk vol alberto's.. en die zijn eng. zéér eng. http://www.powerweb.nl/forum_index.aspx ![]()
|
|
|
#1945 |
|
Schaap
|
Het game gedeelte is van het niveau 360 rulez en PS3 sucks. Een knappe discussie is er niet meer bij
. |
|
|
|
|
|
#1946 |
|
Giraffe
|
Dan blijven we toch met zn allen gezellig hier? Who cares?
Edit: Ff ingeschreven en jullie hebben weer gelijk. My god, bahbah, wat een aanslag op je oogjes, geef mij maar hout...
I was in the neighboorhood and I thougt I'd stop by and take a shit. Laatst gewijzigd door 360Owner : 27 november 2008 om 13:30. |
|
|
|
|
|
#1947 |
|
Schaap
|
Jij en ik 360 wij gaan hier vrolijk door want de rest schijnt het weinig te kunnen schelen.
|
|
|
|
|
|
#1948 |
|
Giraffe
|
Hmm tja. Is dat niet gay?
|
|
|
#1949 |
|
Schaap
|
Pas op want ik blaf je moeder vol.
|
|
|
|
|
|
#1950 |
|
Giraffe
|
En je hebt daar ook al gepost zien ik...
![]()
|